Grunt to dobry piar

Wczoraj był dym i był papież nowy, który kojarzy mi się dziadziusiem sympatycznym. No i Mała była. A dzień i wieczór bez Małej to dzień i wieczór stracony. Wczoraj Mała pokazała mi co to znaczy mieć dobry piar. Wieczorem kiedy ja czekałam, żeby zobaczyć ten powiew papieski Mała stwierdziła, że musi się pomalować.

Usiadła więc przy toaletce i zaczęła swoje czary mary z plastikami. Była szminka, był lakier do paznokci, były perfumy i nawet czesanie włosów. Po prostu ful profeska i zaczeska. Piękność nad pięknościami:)

Kiedy Mała już cała była zrobiona, usiadła prosto, nachyliła się do lustra, spojrzała sobie głęboko w oczy i...

Mała: Witajcie kochani, witajcie. Jestem Mała. Witajcie kochani, witajcie.

Mama się zdziwiła kiedy to usłyszała. Mała piar ma świetny. Najlepszy. Mała na prezydenta!

16 komentarzy:

  1. Jeśli dobrze kojarzę to środy to u Was dni przedszkolnego PR-u, więc się Mała po prostu dostosowała - w następną środę da czadu przed panią dyrektor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest:) sroda to piar przedszkolny:) za tydzien bedzie stanie w przedszkolu przed zajeciami i powie "Witajcie kochani, witajcie";)

      Usuń
  2. Kupuję Ją w całości i mój głos w wyborach już ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy i odnotujemy w odpowiednich ksiegach;)

      Usuń
  3. Jak kiedys wystartuje to na pewno na nią zagłosuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro dziewczyny tak mowicie to ja chyba juz zaloze jej jakas partie i bedziemy zrzeszac zwolennikow;)

      Usuń
  4. Obiecuję, że zagłosuję na Małą!! Ma mój głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem fanką Niko więc ma popieram!!! Tylko niech weźmie ciotkę na doradcę:P

    OdpowiedzUsuń
  6. We mnie ma również wierną fankę:):) Rośnie nam zuch kandydatka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaaaaaa i niech jeszcze tak rączką pomacha jak miss! :D

    OdpowiedzUsuń