Libster Blog



 

Mamaronia dostała wyróżnienie od trzech fajnych babek-blogerek:)
Czuję się wyróżniona i bardzo dziękuję:)






Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Więc po kolei;)

Najpierw nominacja i pytania od Lili:) -  http://szarenka.blox.pl/html

1. Patrzę w przyszłość i widzę siebie jak … ?
Dobre pytanie. Wydaje mi się, że jednak aż tak w przyszłość nie wybiegam i mam tą przypadłość, że żyje chwilą. Najdalej moje myśli wybiegają do lipca i urlopu nad morzem;) Także z tej perspektywy widzę jak latam za Małą po całej plaży i  rozglądam się czy nigdzie dzik nie nadchodzi;) No ewentualnie mam nadzieję, że chwilę później się obronię i będę już tą Panią Doktor;p


2. Ulubiona książka z dzieciństwa to … ?
Książeczki z serii "Poczytaj mi mamo" a szczególnie w mojej głowie zamieszkały "Daktyle"
3. Zaczęłam pisać bloga bo … ?
Po prostu lubię pisać i chciałabym żeby ten blog był dla Małej kiedyś. Chciałabym żeby jej małe opowieści przeżył długo, długo:)
 
4. Czy mężczyzna może być Twoim przyjacielem … ?
Ano może. Mam nawet takiego jednego i nie jest on moim mężem. Wszystko kwestia podejścia:)

5. Wakacje tylko w … ?
Preferencji brak. Wakacje tylko z Małą i Małżonem nawet jeśli moje nerwy nie odpoczywają wtedy;p Nie ważne gdzie a ważne z kim:)
 
6. Oddałabym wiele by być na koncercie … ?
Nie mam preferencji:) Lubie słuchać tego i owego ale koncerty to jednak nie moja baja:)
 
7. Dostawać czy dawać … ?
I jedno i drugie. Z jednej strony fajnie jest komuś coś dawać ale z drugiej miło jest też czasem coś dostać:) Ja uwielbiam Małe buziaki;)
 
8. Usta maluję szminką czy błyszczykiem …?
Błyszczykiem:) Lubię jak mi się świecą jak psu jajeczka;) Mam całą kolekcję błysków i ciągle nabywam nowe:)
 
9. Piszesz list metodą starodawną (papeteria, koperta, znaczek i hop do skrzynki) czy wysyłasz e-mail …?
Ostatnio częściej e-mail chociaż listy pisane ręcznie to magia, której nic nie zastąpi.
 
10. Jeśli już to okulary czy soczewki kontaktowe … ?
 Okulary:) Od razu byłabym jak Pani Profesor;) 

11. Oglądasz telewizję czy słuchasz radia ... ?
I jedno i drugie:) 

Teraz 11-tka od Paplaniny;) - http://czcze-gadanie.blogspot.com/


1. Dzień zaczynam od...
Makijażu, ubrania się i jogurtu naturalnego:)

2. Najmilsze co mnie dziś spotkało to...
Rodzinny spacer nad wodą a później herbata z prundem i szarlotka z bitą śmietaną i lodami:)

3. Gdybym wygrała 1 milion złotych to przeznaczyłabym go na...
Mieszkanko, nowe auto a reszta na konto dla Małej;p

4. Ostatni film obejrzany w kinie to...
Bond, James Bond:) Zachwycona wyszłam i mogłabym oglądać i oglądać:)

5. Marzeniem w dzieciństwie było, aby w przyszłości zostać...
Lekarzem albo nauczycielem. Robiłam lalom zastrzyki (jedna nawet zgniła od środka kiedy jej podałam szczepionkę) a innym razem wiązałam wszystkie swoje misie paskiem od mamy szlafroka i szłam z nimi na wycieczkę. Po wycieczce zawsze była kartkówka i ulubione misie zawsze miały piątkę. To się nazywa dyskryminacja misiów;)

6. Najwygodniejsze buty to...
Baletki. Uwielbiam i mogę mieć ich całe tony. Wygodne, kolorowe i ulubione:)

7. Popisowe danie to...
Wszystko co na słodko i co pieczone. Nieskromnie powiem, że w pieczeniu jestem miszczem rodzinnym;) 

8. Marzę, aby wybrać się w podróż do...
Indie. Kolory, zapachy, przyprawy. Tak zdecydowanie Indie:)

9. Ulubione perfumy to...
Oj tu będzie ciężko;p Jest tego trochę;p
Amor Amor Cacharel, Crystal Noir Versace, Burrbery Brit, Deep Red Hugo Boss, Green Tea Elisabeth Arden, Euphoria Calvin Klein

10. Na rozgrzewkę lubię wypić...
Gorącą czerwoną herbatę:)

11. Gdybym mogła być zwierzęciem jeden dzień to wcieliłabym się w (uzasadnij) ...
Leniwce, zdecydowanie. Mogłabym leżeć w każdej pozycji w każdym miejscu byle leżeć;p

I jeszcze Sposoby na dzieci:) - http://www.sposobynadzieci.pl/
 
1. Gdy mam wszystkiego dosyć, chciałabym …?
Będę monotematyczna, wleźć do wyra i zostać sama ze sobą i swoimi myślami. Może być do tego czerwone wino i dobrą książkę.
 
2. Śpiew, czy taniec?
Z dwojga złego chyba jednak taniec chociaż jakaś rewelacyjna to nie jestem;p I do tego robię dziwne miny na parkiecie;p nieświadomie;)
 
3. Pisanie jest dla mnie…?
Zaklinaniem świata w literach, słowach i całych zdaniach. Zaklinanie i budowanie:)
 
4. Częściej kocham, czy nienawidzę?
Kocham, kocham i kocham. Na maksa.
 
5. Gdy spoglądam w lustro, widzę…?
Worki pod oczami, zmęczoną skórę, przyklapnięte włosy i błysk w oku.
 
6. Gdybym wygrała milion…?
Proszę patrzeć wyżej;)
 
7. Najbardziej żałuję…?
Niczego nie żałuję. po prostu żyję:)
 
8. Czekolada jest dla mnie…?
Mogłaby nie istnieć:) Nie mam czekoladowej obsesji;)
 
9. Zapominam gdy…?
Ostatnio zapominam non stop. Przeciążenie pamięci powoduje wypieraniem wszystkiego po kolei. Tylko bilobil może mnie uratować;)
 
10. Nie lubię w sobie…?
Figury i nadmiaru tłuszczyku ale z nią współistnieję i nie ma co się zastanawiać, bo bym oszalała.
 
11. Wiara w ludzi jest dla mnie…?
Podstawą, bo gdybym w nich nie wierzyła to nie mogłabym wierzyć w siebie. W końcu jestem człowiekiem.

4 komentarze: