Jak skutecznie ułożyć dziecko do snu

Czasem mama i Małżon mają szalone pomysły. Czasem Mała się pod nie podłącza;)

Ja: Niuniu chciałabyś siostrę?
Mała: Tak.
Małżon: A może brata?
Mała: Nie. Siostlę.
Ja: Dobra to jak chcesz siostrę to trzeba tacie powiedzieć żeby ja zrobił i na nią poczekać.
Mała podchodząc do Małżona: Tato, zlób mi siostlę.
Małżon: Ok. To ja robię a Ty się połóż do łóżeczka i na nią poczekaj. Tylko wiesz, dobrze się nakryj bo to 9 miesięcy potrwa.
Mała: Ok. To ja ide do łóziećka i bedę ciekać na siostlę.

No i położyła się i poczekała. Tak skutecznie kładzie się dziecko do snu i to na ponad 9 miesięcy;)

10 komentarzy:

  1. no to teraz do roboty :D siostrę i brata majstrować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. I dziecko uspac na 18 miesiecy:p?

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha świetny sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sposób świetny ale niestety na naszego szkraba nie działa. Ewidentnie nie chce mieć rodzeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, 9 miechów spokoju:-p

    OdpowiedzUsuń
  6. hahah fajny pomysł :) bardzo kuszace te 9 mies spokoju :)

    OdpowiedzUsuń