Serial odc.2

Akcja rozgrywa się w tym samym bloku co ostatnio. W tych samych czterech ścianach.



Wyczerpana ćwiczeniami ona wrzuca na tv popularny serial "M jak m...". Chce się zresetować, nie myśleć i przeżyć uniesienia miłosne.

On jak zwykle okupuje komputer. Szpera i grzebie, co jakiś czas rzucając spojrzenia spode łba na tv.



Ona ogląda z wypiekami na twarzy starając się rozpoznać, poprzez jego okrutny kaszel, wszelkie wypowiadane przez bohaterów kwestie.

Nagle na ekranie scena, preludium miłosnych uniesień. Jej pąs występuje na twarz.



Po skończonym odcinku instruuje jego.

Kamera

Akcja

Start








Kamera

Stop

I tak oto nauczyliśmy się jak wygląda namiętność. Dziś wieczorem zakładam okulary, co by w oko nie dostać;)

21 komentarzy:

  1. OOOO wieksze fotki:) super się czyta. To tak pod wzgledem technicznym:). A w oóle to romantyzm ww facetach w zwiazku chyba umiera. Ja wczoraj dostałam kwiatka od mojego chłopa, to nic że jakis lisciascy i w plastikowej doniczce. Chcialam kwiatka, am kwiatka:-p

    OdpowiedzUsuń
  2. no to się ciesz, mój mówi że nie dostanę kwiatka bo według niego nie dbam...eh...chłopy. romantyzm jak kozia dupa trąbka;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha aleś mi humor z rana poprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozia dupa u większości:))

    Dobrze, że M.udostępił laptopa bo zdjęcia zdecydowanie lepsze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zdjecia pochodza z komputera pracowego...ale ciiii;p

      Usuń
  5. Świetne :) On jest romantyczny jak z koziej dupy trąba, a Ty wyglądasz jak dupa zza krzaka- czy Wy macie jakieś szczególne umiłowanie do dup?! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ się uśmiałam z tego komenta:)
      nie zastanawiałam się nigdy nad Naszym umiłowaniem do dupy ale rzeczywiście to dość...specyficzne:) muszę zanalizować;)

      Usuń
  6. hehe widze nowe pomysly..oby tak dalej:) my lubimy wszystko co zwiazane ze zdjeciami i filmikami...jakos tak bardziej realnie i ciekawiej sie oglada takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja chęć zmiany na jesień wygrała:) i coś ostatnio właśnie zdjęciowo mi się narobiło;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. a to różnie z tym bywa:)
      była chodakowska, była mel b a teraz jest najpierw 30 minut stepa, później serie brzuszków i pompek na zmianę a na koniec znów cardio.
      mieszam, żeby się nie przyzwyczajać do jednego rodzaju:)
      staram się ćwiczyć co dziennie:)

      Usuń