Jak nie pozować do zdjęć;)

Ten weekend był jakże pouczający. Po raz kolejny mama nauczyła się jak nie pozować do zdjęć najwyraźniej swojskie i czyste powietrze tak mi orzeźwia umysł, że od razu wiedza tajemna staje przede mną otworem;). Odpoczynek na łonie natury zaowocował takimi oto spostrzeżeniami;)

-Kiedy wiatr wieje tak, że głowę urywa to robienie zdjęć może być co najmniej utrudnione i doprowadzić nawet najmniej dopracowaną fryzurę do rozpadu. Nie mówię, że najbardziej bo to chyba oczywiste a wole nie myśleć jak by to było gdyby fryzura była dopracowana a wiatr by mi ją...potargał. Na szczęście o było się;)

-Nigdy nie rób sesji od razu po obiedzie...a jak już idziesz po obiedzie to nigdy nie stawaj bokiem...brzuch jakby na spacer idzie i ukazuje się w całej okazałości;)

-Jeśli planujesz zdjęcia"siedzące" tudzież "kucające" a nie chcesz wyjść na nich jak baleron nie zakładaj rzeczy, które odcisną swoje piętno na zdjęciu...ja się nie posłuchałam i leginsy sobie, spódnica sobie a stanik sobie. Od dziś mówcie do mnie mama baleron;)

-Po wspomnianym obiedzie nie róbcie zdjęć "nachylających";) Wtedy dopiero poznacie swój brzuch:)

-Nie zakładajcie butów, które skrócą Wasze nogi jeśli poobiedni brzuch wysuwa się na plan pierwszy;)

-Nie zakładajcie też białych golfów jeśli nie jesteście opaleni, bo albo jesteście białą plamą albo prawie albinosem;)

Ja się dziś tego nauczyłam i może zastosuje:) A poniżej parę przykładów jak to nie należy...ale tych mniej hardkorowych;)






10 komentarzy:

  1. Ja tam też nie posiadam wiedzy tajemnej jak należy:P...Torebka boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj tam przesadzasz z tym wszystkim...najwazniejszy by umiec pokazac piekno swoje niezalenie od rozmiaru ..moda jest nie tylko dla osób w rozmiarze 36/38, ale również dla kobiet o okrąglejszych kształtach.

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie,ze moda jest dla wszystkich:D
    a ja lube swoje ksztalty:0 tylko naprawde po obiedzie od razu robia sie ksztltniejsze;p

    OdpowiedzUsuń
  4. i czesciej czesciej prosimy takie sesje zdjeciowe!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a skad sa te fajne koralowe butki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiałam się! Najważniejszy to dystans do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe spostrzeżenia odnośnie pozowania do zdjęć :) Biały sweter nie sprawdził się w niektórych ujęciach ze względu na aparat i światło - ta pora nie była dobra na robienie zdjęć dla osoby która nie wie jak na tym zapanować :) pozdrawiam / portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń