Gospodyni Domowa

Cóż powstrzymać się nie mogę. No i muszę to napisać.

Na jednym z fan page ośmieliłam się wyrazić zdanie, że  porusza on generalnie znów ten sam temat (nie ważne co, nie ważne jak, po prostu dla sprawy to nie istotne). Z miejsca zostałam zaatakowana przez moderatora, że mówię że fan page jest nudny i czy mam dziś nastrój baletnicy. Cóż rąbka u spódnicy nie mam więc o baletnicy mowy być nie może. Ba nawet nie mam spódnicy!! A kiedy stwierdziłam, że widać nie można wyrazić własnego zdania to usłyszałam, że oni też swoje wyrazili, bo co im nie wolno? Bo co nie są fajni? Bo to tylko dla fajnych zarezerwowane? Niesamowity atak na opinie inna niż pobłażliwa i pełna ochów i achów. Ale nie to było najbardziej znamienne. Najbardziej znamienny komentarz był jednej z czytelniczek "Genialne! Pomimo narzekań niewyspanych gospodyń domowych, genialne! (oczywiście to co na zdjęciu, czyli w tym wypadku buty).

I tu pojawia się moja lekko narastająca we mnie wściekłość.

Po pierwsze nic a nic nie mówiłam o butach na zdjęciu i doszłam do wniosku, że nie ma co wypowiadać swojego zdania jeśli jest inne niż "Jesteście piękni, wspaniali i cudowni"...do szeroko pojętego grona.

A po drugie co to za tekst o tych gospodyniach domowych?! Naprawdę jest ot irytujące, bo gospodyni domowa to żadna pod kategoria ludzka to raz. A dwa każdy sobie żyje jak chce i jak lubi, to jego decyzja i nikomu nic do tego. Denerwuje mnie takie gadanie i wrzucanie w szufladki. A najlepiej wyśmiać właśnie owe gospodynie domowe. Tylko, że bez nic nie byłoby poprane, posprzątane i ugotowane. Praca na cały etat 24 godziny na dobę a nawet jeszcze więcej. I każdemu, KAŻDEMU szacunek się należy. Powinnam powiedzieć, że taka opinię szerzą proste jak drut sfrustrowane stare panny na przykład. Albo ktokolwiek inny. Taki jad na śniadanie, obiad i kolację.

Apeluje żeby każdy się zastanowił zanim cokolwiek powie, wypowie i będzie myślał, że to jest fajne i zabłyśnie w towarzystwie. Akurat internet to takie miejsce gdzie opinie każdy może sobie powiedzieć jaka chce bo czuje się totalnie bezkarny i bez możliwości rozpoznania w tej anonimowej siatce z masą wymyślonych istnień na potrzeby podniesienia własnego ego.

2 komentarze: