Flawless

"Chciałyśmy, żeby nasze dzieci nosiły rzeczy,w których same byśmy chciały chodzić.
Stworzyłyśmy linię ubrań dla dzieci, które teraz chcą nosić ich rodzice :)
Kolekcja unisex (za wyjątkiem sukienki) możecie ubierać swoje dzieci identycznie bez względu na to, czy są chłopakami czy dziewczynami. Zero nadruków, guzików, zamków, zero brokatu, cekinów i kwiatków. Prosto i wygodnie. Idealnie. To jest właśnie FLAWLESS"

No i jak tu się nie zwrócić uwagi? Jak tu nie stanąć i nie przyjrzeć się uważnie? Chyba się nie da. Mnie przekonuje szczególnie totalny brak guzików i zamków do tego zero brokatu i cekinów. Oj tak, mówię tak i chętnie zabiorę do domu:)

Moja estetyka
Trafiająca do mnie prostota

Zostawiam Was więc z Flawless....oglądajcie i się zachwycajcie;)















I jeszcze do tego wszystkiego zdjęcia...które mnie po prostu zniewalają:)

Po więcej zdjęć i więcej info i więcej cudów zgłosić można się tu albo tu :)

Inspirującego dnia:)

2 komentarze:

  1. Te ciuszki odkryłam już jakiś czas temu.
    Sukienka absolutnie obłędna... Tylko te ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz na jakis czas mozna zaszalec;)

    OdpowiedzUsuń