Małaronia opowiada...wszystkim:)


No i co wy na to kochani moi;)?

16 komentarzy:

  1. hehe alee faajnie...masz naprawde zdolna dziewuszke:)) mojej znajomej synek ma nie cale 2 latka...a jeszcze nie mowi. A tu prosze jaka zdolniacha:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona generalnie jest gadula straszna:) Mala zabke potrafi powiedziec bez podpowiedzi tylko jest leniuszek;) jeszcze Maje spiewamy, kotki dwa, ogorek zielony, krasnoludki, cukierki....duuuuzo tego jest:)
    Byc moze synek nie mowi ale jest rozwiniety bardzo pod wzgledem ruchowym:) bo Nasza Mala ruchowo jest raczej...leniwa;p

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziekowac dziekowac:D
    Moja Mala wielka duma:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chcemy wiecej wiecej filmikow:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Więcej takich filmikow!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazda przesłodka! Próbowałam swojego nagrać kiedyś jak 'hakuna matata' śpiewa, ale złośliwiec wtedy przestaje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja uwielba sie nagrywac;p ostatnio ja nagralam jak wysylala sms do dziadka z domowego telefonu;p

      Usuń
    2. parcie na szkło od małego? no to wróży karierę a'la Bieber :D

      Usuń
    3. bedzie sie dzialo;p
      ale zobaczysz, Twoje skarby tak samo wyplyna na szerokie wody;)

      Usuń
  7. Bożeeeee!!! Jaka KOCHANA!!! Mam ochotę ją dorwać i wyściskać!!!! :D Cudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń