Wstępny kurs anatomii

Dziś wstępny i krótki kurs anatomii...

Mała pokazując głowę mówi: Mamo, boli mnie gadło.

Ja: Co Cię boli kochanie?

Mała nadal pokazując głowę mówi: Gadło, no gadło mnie boli?

Ja: Niuniu to nie gardło to głowa.

Pokazuję więc Małej gdzie jest gardło: Tutaj jest gardło

Mała: No to głowa, głowa mnie boli.

Ja: Boli Cię głowa?

Mała: Tak, włosi mnie bolą

Tak więc już wiecie, że tak naprawdę nigdy gardło Nas nie boli tylko głowa a głowa i jej ból to nic innego jak ból włosów.

To zdecydowanie ułatwia sprawę.


6 komentarzy:

  1. wstępny kurs czy krótki kórs? :) bo się pogubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. krótki i wstępny jednocześnie;p a swoją drogą czemu mi nie mówisz, że mam kós przez takie ó;p?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie wiem;p moze cos jest na to,ze wlosy bola;p

      Usuń