Czasy studenckie

Jakoś wzięło mnie dziś na wspominki. Wspominki lat młodzieńczych, studenckich. Wspominki pełne wiatru we włosach, dymu w knajpach i jakiś takich imprez z butelkami w tle. Szczególnie jedną pamiętam i kojarzy mi się z nią zasypianie w butelkach i pewna Agnieszka pewnie wiedzieć będzie o co chodzi.

Pamiętam nie tylko te dymy i % ale też zajęcia i szkołę. Eh to było. Szczególnie kiedy kwadrans studencki mijał;). Pamiętam groźne głosy o tym czy śmieszy mnie to czy coś innego i te wszystkie kolokwia i egzaminy. Ustne mnie jakoś szczególnie przerażały. Zdecydowanie oral to nie mój żywioł;)

I kiedy sobie to wszystko przypomniałam to i powrócił widok pewnej persony a właściwie dwóch...andragogiką krytej i socjologią też. Jedna z person owych była rodzaju męskiego a druga rodzaju żeńskiego. Jedną cechę jednak wspólną miały. Słowotwórstwo. I tu za chwilę przytoczę Wam perełek kilku moc. Perełki zapisane przez jednego z moich kolegów w zeszycie i żyją własnym życie. A ja je tu zacytuję;)

Najpierw rodzaj męski i jego perełki:
-pk = pedagogika kadr
-będziemy to głębiej zgłębiać
-takiej zasady w zasadzie nie ma
-ja jo (miało być ją) znam
-ja jo przestrzeń
-łaj łaj łaj (stony www)
-widziałem te wieże co poszły (WTC w NY City)
-róbcie giełdę pomysłów
-informacić
-grupa GE
-ecie pecie
-Janek - nie ma? Pewnie zlikwidował się...
-wzornik
- ślimak i gawron to zwierzęta latające.

Teraz rodzaj żeński...niestety nie pamiętam za dużo ale są chociaż trzy;)
- lalka barbie
-skok na pandżi
- i zapanował hałos

Pewnie Ci co wiedzą i teraz czytają to pewnie śmieją się w głos;)
A Ci co nie wiedzą mam nadzieję tyż się śmieją;)

Miłego dnia kochani:) Idę się zlikwidować;)

8 komentarzy:

  1. Słuchaj na studia nigdy nie jest za późno, kolejny kierunek i zawsze możesz sobie zrobić przypominajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cofnąłby się człowiek czasem w czasie. Ale tylko na chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam takie chwile.... z checia bym sie wrocila do czasow studiow:) mimo wszystko fajnie wspomina sie czasy zajec laboratoryjnych:)) a moze jakis pokaz w formie zdjec z tametego okresu? mysle ze kazdy z checia zobaczy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze posperac:) mam pare fajnych z roznych treningow...jaka ja wtedy bylam piekna:)

      Usuń
  4. Oj, studia mi się marzą, chociażby dla takich właśnie powiedzonek i charakterystycznych postaci, tylko egzaminów zdawać się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie chce sie egzaminow ale samej atmosfery i samych przezyc juz tak:)

      Usuń