Jakiego jest kololu?

Kolory to Nasza zmora. Mała i owszem zna je ale jest zbyt leniwa na zastanawianie się co i jak i woli zgadywać. Szybko, bezboleśnie a i tak wie, że w końcu trafi. No i zgaduje tak w kółko i w kółko.

Dziś zgadywać nie pozwoliłam. Prosiłam, żeby się zastanowiła. I na pytania kolejne "Co jest koloru różowego, co żółtego a co niebieskiego" w końcu odpowiadała z namysłem i poprawnie. Po kim ona ma tego leniucha;p?

Aż w końcu padło pytanie o zielony.

Ja: Niuniu co jest koloru zielonego?
Mała wskazując lisa: To.
Ja: Nie to lis, on jest pomarańczowy ( powinno być, że rudy ale według książeczki jest pomarańczowy)
Mała: Nie lis jest zielony.
Ja: Nie, nie lis. Żabka jest zielona.
Mała: Nie mamo. Ziabka nie jest zielona. Ziabka jest kololu japkowego.

Inteligentne zielone skojarzenie:)

A więc moi drodzy od dziś żabka jest koloru jabłkowego;)

6 komentarzy: