Mięsny

Zawsze myślałam, że jakieś pojęcie o mięsie mam. Mniejsze bądź większe ale jak mięso wygląda to wiem. Mogę też rozpoznać niektóre okazy. No wiem jak wygląda schab, karkówka, ba nawet polędwiczkę wieprzową rozpoznam. Taki ze mnie rzeźnika-masaż, że hohoho.



No i wczoraj wzięłam sobie mielone mięsko. Ale nie takie kupione mielone tylko takie mielone własnoręcznie przez dziadziunia. Z karkóweczki wymielone. Własnymi dziadziusiowymi ręcami z karkóweczki zakupionej w eko krainie ;) Wzięłam więc tego mieloniaka i na spaghetti się zasadzam.

Mała: Co będzie na obiad?
Ja: Mięsko z kluskami.- chciałam ją zbić z tropu.
Mała: Ale ja nie lubię klusek i mieska.
Ja: Nie lubisz? Przecież lubisz i jesz aż Ci się uszy trzęsą.
Mała: Nie. Nie lubię.
Ja: A spaghetti lubisz?
Mała: Taaaaak.
Ja: No to dziś robię spaghetti.
Mała: O to ja zjem schabetti. Ja lubię schabetti.

No i wzięłam i zgłupiałam. Spaghetti to z mieloniaka ale schabu się raczej nie mieli. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. A może Mała lepszy rzeźnik niż ja. Kurczę.

No i wychodzi jaka matka zagubiona w kuchni jest. Jak dobrze, że dziś robię zapiekankę makaronową. To absolutnie mi się nie ma prawa pomieszać. Jak wygląda makaron to ja akurat wiem! Ot i co!

6 komentarzy:

  1. A czy to ważne czy wiesz jak wygląda mieso? Chyba nie wazne jak sie ma taką pomoc w domu:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem tylko czy spaghetti ze schabu będzie dobrym w smaku wynalazkiem;p

      Usuń
  2. schabetti na pewno też pycha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jak by to miało wyglądać?
      kluski ze schabu;p?

      Usuń