Serial odc.5











13 komentarzy:

  1. I dobrze mówi, to dziewczyny zabawiają się chłopcami ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jeszcze nie zna życia;)

      Usuń
    2. Padłam, raz po przeczytaniu posta, a drugi raz po przeczytaniu komentarza:-p

      Usuń
    3. ratować, ratować?
      sztuczne oddechy załatwiać;)?

      Usuń
  2. Chyba najwyższy czas żebyś wymyśliła serialowi iście wenezuelski tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, uwielbiam takie rozmowy. Z moim Staśkiem (2,5 roku) też już tak sobie gadamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to ja chętnie bym poczytała o męskim punkcie widzenia:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. no ja z natury rzeczy mam miny z tyłka;p
      żebyście widzieli moje miny jak tańczę;p
      masakra;p

      Usuń
  5. A jednak się zabawiają! Ale na to mała ma czas!

    OdpowiedzUsuń