Zwierzaki

Mała lubi zwierzęta. Kotki, pieski, koniki, króliki i inne zwierzęta są mile widziane przez Małą. Ma nawet takie jedno, małe marzenie...

Mała: Mamo, kupis mi zwiezątko?
Ja: Kochanie powiedziałam, że kupię Ci zwierzątko jak będziesz na tyle duża, że będziesz potrafiła się nim zaopiekować
Mała: Mamo ale ja juz jestem duza i potlafie. Kotek je mlecko, tseba mu dawac jesc i dlapać za uszko.
Ja: Tak, Ale też trzeba sprzątać mu kuwetę. Wiesz jak?
Mała: No moklą chustecką.
Ja: No chyba nie bardzo.
Mała: No dobla. To ja chcę hipopotama, motyla i kota ale nie dzikiego tylko miłego i instlukcję obsługi do nich.

Także tak o. Ma ktoś instrukcję obsługi do hipopotama, motyla i kota ale nie dzikiego a miłego? Chętnie przyjmę.
 

6 komentarzy:

  1. Ja mam dwa koty, nie dzikie, a miłe (przez większość czasu), ale instrukcji nadal nie odnalazłam... co najwyżej mogę udzielić korepetycji z obsługi sierściuchów;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sie doksztalcimy, bo jak sie domyslam kuwety nie czyści sie mokrymi chusteczkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam kurcze kota..i w sumie mogę robić za słonia bo własnie przeszłam na dietę...tylko gorzej z instrukcją..u kotki zacina się pausa i stop...bo miauczy nocą jak opętana...a u mnie trudno wykarmić ostatnio..także nie będę polecać....

    OdpowiedzUsuń
  4. My wyzwania lubimy jakby co;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze takiego, po którym kuwetę da się sprzątać chusteczką ;)

    OdpowiedzUsuń