Matka wąskie biodro!

Jestem matka wąskie biodro i ubieram się nieodpowiednio do figury.
Mam wystający brzuch i krągłe kształty, taka sytuacja.
Cóż taki klimat matki wąskobiodrej i życ z tym musi.
A do tego wszystkiego w koronki się odziewam.

Oto ja, koronkowa z wąskim biodrem matka. W wersji codziennej. Poszukuje rozwiązania bardziej wieczorowego. Może się uda.

A, że spódnicy pragnęłam ponad wszystko to zakładam ją i podśpiewuje....

Jestem bombastick.
Jestem nastick.
Jestem fantastic. ;)











8 komentarzy:

  1. Na pewno się uda koronkowa matko!. I buty jakie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dzięki:) za całe 40zł;p
    a udać się musi...nude mi sięmarzy, tudzież cukier puder;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że jesteś! Uwielbiam Twój dystans do siebie i świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bez dystansu się nie da żyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super! :) Własnie trafiłam na twój blog i lece czytać :) Pozdrawiam. Pam.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękować:)
    rozgość się i zażyj humoru:)
    i zostań z nami na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń