Całą sobą!

Wracając dziś do domu do sklepu zaszliśmy. A tam ku uciesze Małej i cichej radości mamy były..ciepłe lody:)

Z dzieciństwa pamiętam ten smak masy bezowej...mmm...do tego wafelek...posypka i polewa czekoladowa. Mniam:)

No to kupiliśmy taki słodki dodatek.

Mała zdążyła wskoczyć do domu i już, już, już...."Ja chcę loda", a że obiad w żłobku zjedzony to lód w Małe ręce powędrował.

Zasadniczo cisza w takich momentach nie dziwi mnie wcale, wcale a wcale:)

Podejrzanym stało się dla mnie zawyrokowanie "Mamo, mam kapelus".

Padło hasło, odwróciłam się i...tak Mała była żywą reklamą hasła "Jak coś robić to całą sobą". Lód we włosach, w pieluszce, między nogami, zaklejone masą oczy, nos...no dosłownie wszystko. Prawie jak krótka historia znikającego kremu tylko w wersji hard.

To idę zjeść jajka i łososia całą sobą.

19 komentarzy:

  1. Też tak jadłam jako dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa koneserka smaku :)
    Uwielbiałam te ciepłe lody w dzieciństwie! Aż zrobiłyście mi zachciewajkę ciążową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam ich smak...a że rzadko u Nas to rzucamy się na nie jak szczerbaci na suchary;p

      Usuń
  3. Moje dzieci też mają kubki smakowe rozmieszczone na całym ciele- zwłaszcza na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo na głowie jest dużo włosów i każdego oddzielnie trzeba zaspokoić;p

      Usuń
  4. Najlepiej smakuje jak się przeżywa wszystkimi zmysłami, podobno. Teraz zdecydowanie wolę te zimne lody, ale pamiętam, jak za dzieciaka sama się obżerałam :) cokolwiek jecie - smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy:D

      ale ta masa bezowa najlepsza jest nawet jak się je już lody dorosłe;p

      Usuń
  5. Mmmm... ciepłe lody - tak nie można, żeby robić apetyt!
    Czytając co robi Mała już mam w głowie obraz Bąbla umorusanego po czubek loka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, czubek loka się ostał jako ostatnia wyspa;)

      a ciepłe lody...mmm...lodove love:D

      Usuń
  6. Hahaha :) Ja bym takiego lodzika całą sobą wsunęła :) ale na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba bylo dzis wpadac na sorbet z mango:p

    OdpowiedzUsuń
  8. a kiedy beda jakies wiosenne ouffity???? bo daawno Nam sie juz nie pokazywalas :(( no i jak postepy na stepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziś jestem wiosenna ale nie będzie komu fota zrobic:/

      Usuń
  9. jak to? najprostszy sposob jak sie nie ma nikogo to samemu wlasne odbicie w lustrze duzym:)

    OdpowiedzUsuń