Wybaczenie i szaleństwo

Tak wiem, że zdrada byłą podwójna (kto nie wie o co cho zagląda tu ).
Tak wiem, że zabolało.
Tak wiem, że powinien był myśleć o mnie i o dziecku.
Tak wiem, że jestem miętka.
I tak wiem, że za szybko się poddaje.
Ale jak go nie kochać? No jak?



Wiecie kiedy poznać, że facet z którym jesteś to ten właściwy;)?
Poza nowoczesnym dbaniem o związek (o tu) jest jeszcze jedna kwestia.
Poziom objawianego szaleństwa.
Mój Małż, jest tak samo szalony i zdystansowany do siebie i życia jak ja.

A jeśli myśleliście, że ja jestem gwiazda rocka (o tu) To spójrzcie na to...




To dopiero gwiazda rocka:D

Na specjalne życzenie dajemy koncerty w duecie:)

Do fanek:
1. wszelkie biustonosze i majtki wyrzucam na śmietnik,
2. przyjmujemy tylko maskotki bo Nasze dziecię ma z nich radość,
3. gołe cycki na Małżu wrażenia nie robią, bo wieże i tak w domu czekają go najlepsze cycki pod słońcem:D
4.no i ze względu na to, że jestem menadżerem to zawsze jestem obok:D

Kalendarz otwarty również zamawiać możecie;)

No i jak go tu nie kochać? 

Nie da się, nawet plastik mu wybaczam;)

PS. zdjęcie publikowane za zgodą głównego zainteresowanego;)

19 komentarzy:

  1. wariaty, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehehe:) No to pozazdrościć takie podejścia do życia:D:D:D Jak znam zycie to mój by się pewnie nie odważył opublikować takich zdjęć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no my mamy do siebie dystans, z natury jesteśmy optymistami i szaleńcami wiec...no jest jak jest;p

      Usuń
  3. Eeee tam, mój Małżon lepiej piórami wymiata... dobra poszedł sobie, już mi przez ramię nie zagląda - O Matyldo!!!! BUAHAHAHAHA :D Mega dobre zdjęcia ;) I ta kiecka :D Kupuję bilety w pierwszy rzędzie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy bardzo zdolną rodziną;p
      z pokładami sił rockowych;p
      masz miejscówkę zaklepaną;p

      Usuń
    2. No trzymam Cię za słowo :) Botki dopiero teraz dojrzałam ;)

      Usuń
    3. może pokusimy się na koncert specjalnie dla Ciebie:)
      widzisz...nie samą dupą żyjemy;p

      Usuń
    4. a botki przy tej seksi nóżce to pikuś;p

      Usuń
  4. haha dobraliście się idealnie :D jestescie fantastico :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera! On w tej kiecce jak szkot normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś w TOTKA! Który małż by się zgodził na publikację takiego zdjecia???

    OdpowiedzUsuń